Serier

Hela livet är som en enda lång väntan, om man inte väntar på att maten ska bli färdig eller att stå i kö och kanske vänta på att ens favoritserier ska komma ut. Nu när True Blood äntligen har startat upp igen på den  
sista säsongen så måste man ändå vänta en vecka på nästa avsnitt, om man inte väntar på något av det så väntar ju döden på en längre fram.
Om man hinner avlida innan man hunnit se färdigt alla säsonger utav Game of Thrones så kommer jag att vandra runt på jorden som en vilsen själ och undra hur det slutar, en ande utan ett avslut. Dom få series jag faktiskt kollar på, kan jag inte leva utan! Om jag börjar se på en serie så fastnar jag på en gång så jag försöker att undvika de i risk på brist av socialt umgänge i framtiden, Sons of Anarchy och The walking dead är också bland favoriterna. Vilken är din favoritserie?
 

Kommentarer:

1 Mr J:

GoT all the way! Så jävla fet serie ojoj, eller breaking bad, soa, twd. Finns sååå mkt bra å se på :)

Svar: Jag håller med, det finns nästan allt för mycket att välja på! :O
Jinx

2 jenny:

Game of thornes utan tvekan. Det bästa som har hänt världen :)

Svar: Jamen eller hur! Den är såå bra! Orange is the new black är också en bra serie!
Jinx

Kommentera här: