Mardrömmar

Jag är rädd för att sova, jag måste ha någon sorts undermedveten oro för jag har inte sovit lika gott sen jag återvände. Jag känner mig irriterad för jag älskar att sova men varje gång jag sluter ögonen så vaknar jag utav mardrömmar. Det behöver inte vara läskigt för ofta är det bara rent utsagt knäppt, det är så konstigt att det blir bisarrt. Ibland tror jag att jag håller på att bli knäpp, är jag påväg att förlora förståndet?
Ju mer jag kommer i kontakt med mitt inre jag, desto mer måste bearbetas under natten. Hjärnan har fått virus så jag måste byta ut hårddisken, eller bara rensa den men jag har mer lust att kasta bort den och köpa en ny. Ikea säljer ju allt super billigt så det kan vara ett alternativ!

Kommentarer:

1 Mr J:

Jag brukar ha problem att sova om jag occuperar mig själv för mycket under dagarna och inte bearbetar det jag behöver tänka på. Brukar vara fint med en spring/löp-tur eller en sväng till gymmet för att rensa tankarna. Gör mig gott iaf :)

Svar: Ah det kan hjälpa lite men jag går igenom lite grejjer som jag ska gå i gruppterapi för. Träning hjälper på en plan men inte för just det.. ^^
Jinx

Kommentera här: