Lagerrensning

Nu har jag påbörjat det jag egentligen for hem för att göra, att rensa ut allt jag äger och har. Inte nog att jag tog med mig en hel jävla lägenhet ifrån Norge, utan jag har ett ton med kartonger som är sparat ifrån tidigare. Jag blir nog inneboende i garaget några veckor om jag inte syns till, för mycke bråte har man då samlat på sig genom åren och efter det förväntas en loppis! Nu ska jag få väck allt jag inte behöver, jag har ju varken lägenhet eller hus så jag behöver ju inte någonting alls nu!
Vilken tur att jag har fått låna uttrymet för detta hemma hos min mamma fram tills nu men hon ska få tillbaka lite space och jag har gott om tid för att rensa när jag är arbetslös, det gäller att passa på! Det kommer att vara det mest kaosartade hemmet i hela Norrbotten för snart kommer min saknade bror hem och han har också mycket saker att rensa ut samtidigt som mig! Måste man så måste man så önska mig lycka till, kramar och pussar av Jinx!

Kommentera här: