Bli Inspirerad!

Nästan som lovat så blev det ändå lite rött i håret! Jag hade en tävling tidigare om vilken hårfärg jag skulle skaffa, det blev jämnt mellan rött och lila. Jag blev förbjuden att färga om mitt hår då det är fallfärdigt, åtminstone över sommaren. Starka färger bleknar fortare av sol och bad, då är det bättre att vänta till hösten med det. Blond är ju ljust och därför somrigt så jag fick idén att klippa min gamla hårfärlängning till slingor i stället, clip-on förlängningen ifrån när jag var rödhårig. Jag har sparat den länge och jag fick nytta av den till slut, sådant tycker jag alltså att man ska ta vara på. Ja, så länge det inte är förstört så sparar man ju massor av pengar på det i längden!
Jag blev själv inspirerad av min kära väninna Lillithy som gjort precis detsamma, du hittar latexmodellen på: https://m.facebook.com/home.php?refsrc=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2F&refid=8&_rdr. Hon är asgrym på smink och har många vackra bilder så jag rekkomenderar hennes sida om man behöver sminkinspiration!

Kommentarer:

1 Mr J:

Hujja du måst ju frysa med så lite kläder! (Knallar själv omkring i fliströja i kalix) ;)

Svar: Äh! Är man från Norrbotten så blir det inte så kallt!
Jinx

Kommentera här: