Trasiga tår!

Slappat i solen när det varit så härligt väder, somnade till och med en stund. Känt mig som en lycklig liten hund på terassen och ätit glass, gårdagen var trevlig medans fredagen kunde ha varit betydligt bättre men 1 utav 2 dagar är väl rätt bra! Höjdpunkten var att få träffa många familjemedlemmar och gamla vänner igen, träffade på lite av varje faktiskt! Jag fick inte ens tid att dansa för att jag mötte kändisar vart 5.e steg jag tog inne på området, kände mig nästan populär! ;) Hotell Valhall har ordnat riktigt bra arrangemang dessa dagar och har många fina anställda, tack för en trevlig helg och mycket god mat! 
 
Det är mer synd om mina stackars tår som stått ut med högklackat i helgen, det var ungefär som att springa runt med rakblad. Jag ska nog hålla mig till att gå i flip-flop tills mina tår har helat sig, jag kan inte gå med något annat så!
:'(

Kommentera här: