Tatuering!

Jag har ju aldrig visat upp min tatuering på bloggen, det var ett litet tag sen jag gjorde den och min allra första. Därför är jag en stolt liten rebell, måste bara få flasha den lite och nu vill man självklart ha fler! Det är inte så att jag börjar bli tatueringsgalen, har egentligen aldrig varit det. Fastän jag tycker att det är skitsnyggt så vill jag inte direkt ha bläck på hela kroppen men det är vanligt att bli sugen på fler. Jag vill dock tatuera över de inte alltför fina ärr som jag har för det skulle definitivt se bättre ut! Då är ju den jobbiga delen igång åter igen, vad ska man ha denna gång?! Jag funderar på att ha en siren/sjöjungfru på ena innerlåret (Aj, aj, aj kan jag tänka mig!!), de vackra varelserna har alltid fachinerat mig och har mycket med sång att göra. Hur coolt är det inte att ha ett tema på kroppen, temat som står mig närmast hjärtat. Musiken! <3
Pussar och kramar/ Jinx! ;* 
 
 

Kommentarer:

1 Mats:

I Love You.

Kommentera här: