Bilbingo!

Vann ingen världens ting på bilbingon ikväll men det är inte så konstigt med tanke på att halva stan verkade vara där. Nåja, det är ändå väldigt roligt och mysigt att sitta tillsammans för att spela i bilen. Man kommer som närmare varandra, samma som Bingolotto! Jag skulle lätt kunna vara beroende av bingo för jag älskar att samlas ett helt gäng, när man sitter och duttar med dom där roliga pennorna!
Känna hur spänningen bara bygger sig upp ju närmare fulla rader man kommer, även fast jag bara vunnit en hundralapp hit eller dit genom åren så är det åtminstone roligare än att skrapa på små lotter. De håller i 10 sekunder medans dessa bingokvällar varar i minst 1 timme och om man lyckas vinna, så är det ännu bättre!

Kommentarer:

1 melissooo:

VILL OXÅ!!

Svar: Du har redan vunnit på bingo så du får inte följa med! ;)
Jinx

2 Mr J:

Bilbingo är roligt som fan! Men kanske för att jag vunnit mer än jag spelat bort än så länge, dock spelar jag adlrig vid ishallen för det är alltid för mkt folk. Töre eller Risön, that's the place to be ;)

Svar: Det är så awesome! Det är roligt fast man inte ens vinner nånting men hade ju varit grymt mycket roligare att vinna någon gång, karma är väl inte alltid på min sida. Otur i spel men tur i något annat ;) Töre tycker jag inte om så jag hänger hellre i risön! :)
Jinx

Kommentera här: